Uludağ Zirve Tırmanışı

20 Temmuz 2005

16 Temmuz'da Koç holding'in farklı şirketlerinden gelen 30 kişilik bir ekip ile Uludağ zirvesine tırmandık. Wolfram madenlerinden başlayan tırmanışımız beklenmedik şekilde kötüleşen hava koşulları sebebiyle oldukça maceralı geçti. Defalarca ıslanıp kuruduktan sonra zirveye ulaştık, dönüşte de Sarı Alan bölgesinde Softaboğan deresinin yakınında bir yerde kamp kurup bir gece geçirdik.

Çıkış-İniş toplamda 7 saat süren tırmanışta yaşananları video çekmeye çalıştım. Daha sonra hatıra olarak kalsın diye küçük bir klip yaptım. Klibi bu linkten izleyebilirsiniz.

0 Yorum

Yorum Gönder

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir